Doorgaan naar hoofdcontent

Weer eens een fashion-post!

Zucht... met al die sneeuw van vandaag had ik toch, of júist zin in een outfit met voorjaarskleuren.
Helaas had ik vandaag geen fotograaf tot mijn beschikking, dus ben ik het maar zelf gaan doen ;-)


Eerst maar eens beginnen aan de onderkant.
Hier zien jullie mijn enkellaarsjes met sleehak van Esprit.
Deze heb ik al een jaar of drie en ik ben er nog steeds heel blij mee.
Makkelijk te combineren met allerlei kleuren doordat de kleur van de laarsjes zelf heel ingetogen is.
Beetje grijzig/ en groenig.


Hier gaan we weer wat hoger:
strakke spijkerbroeken blijven mijn ding!
Ook al ben ik blij dat ik deze aan het eind van de dag weer uit kan trekken...
Deze skinny heb ik gekocht bij New Yorker, een keten dat meer voor jongeren is, maar de prijzen van hun kleding spreken me best aan en bovendien vallen de broeken altijd lekker lang.


Vind de kleur van de trui erg leuk!
De perfecte kleur roze met een heel fijn lurex draadje.
Ik dacht altijd dat ik een wintertype was, ben ik misschien ook wel, maar deze kleur roze staat me goed in het gezicht, ik voel me er heel goed bij.
Ben dan ook van plan om dit seizoen meer roze items aan te schaffen!
De trui heeft een aparte kleine open achterkant, helaas was het wat lastig om de hele achterkant te fotograferen.
 Mocht het straks eindelijk eens wat warmer worden dan kan de trui ook gedragen worden, zonder wat eronder.
In eerste instantie moest deze trui een maat S zijn, maar deze waren uitverkocht, alleen een XL hing er nog.
De verkoopster zei nog "Deze is u veel te groot hoor, mevrouw", maar ben blij dat ik deze toch ben gaan passen. 
En zie: de trui is gewoon een beetje 'oversized' geworden! 
Leuk toch? 
Niet alles hoeft strak te zijn...


Deze accessoires maken de outfit van vandaag af: een riempje in een wat fellere kleur roze. Leuk detail is dat de BH-bandjes in dezelfde tint roze zijn.
En een lange ketting, die ook echt goed láng valt! 
De hanger is van heel teer en dun materiaal gemaakt, voorzichtigheid is hier wel geboden!


Vind het helemaal niks, mezelf zo fotograferen, maar aan de andere kant weet ik oo dat mensen het wel leuk vinden om te zien wat ik zoal draag, gezien de mailtjes die ik regelmatig hierover krijg.

Dus vandaar dat ik nu wat regelmatiger een outfit-post ga plaatsen.

Maar... de volgende keer weer een post over het interieur!

Wat droeg ik:

Hemdje van Only
Roze trui, gekocht bij een plaatselijke winkel
Skinny van New Yorker
Enkellaarzen van Esprit
Ketting van Primark
Riempje van dezelfde 'plaatselijke winkel'




Reacties

  1. Het is je toch goed gelukt om jezelf te fotograferen. Bij de plaatselijke winkel moest ik even nadenken maar ik denk wel dat ik hem Weet ;-). Mooie combi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat je het toch doet, jezelf voor je outfit fotograferen :)
    Ik ben gek op je fashionposten! En die tip voor de lange jeans ga ik onthouden, ik vind zelden een écht lange...
    Je ziet er weer top uit vandaag Marjolijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het staat je geweldig Marjolijn, je hebt dan ook een prachtig figuur, waar ik best een beetje jaloers op ben. Maar ik geniet van je foto's. Je staat er geweldig op. Kom maar op met die fashion posten hoor... hartstikke leuk.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je jezelf weer geweldig leuk op foto gezet. En je outfit staat je ook erg goed. Ik vind rood/roze ook altijd een leuke kleur. Maar als ik dan iets koop dan draag ik het niet. Ik voel me niet prettig met die kleur. Maar oud/roze is een kleur die ik weer wel graag draag. Wintertype of niet, ik draag waar ik me prettig in voel, net zoals jij dat doet.
    Op naar de volgende fashion post..

    Geniet van de avond
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet er weer leuk uit Marjolijn. En je hebt jezelf ook zo leuk op de foto gezet. Je hebt er denk ik ook wel een grote spiegel voor.

    Fijne avond
    Liefs Lia

    p.s Hoe is het met je gehoor?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je super goed en inderdaad niet alles hoeft strak te zijn haha..juist leuk een beetje nonchalant :)

    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk weer een outfit post !!...je ziet er goed uit hoor.......liefs fijne avond van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, leuke outfit, en goed gefotografeerd hoor. Geweldige broek trouwens. Zit zelf ook altijd met de lengte van de broeken te klooien. Vind het zo lelijk als ze te kort zijn en omdat ik bijna 1.80 m ben is het moeilijk af en toe een goeie lengte-maat te vinden.
    Kom maar op met die fashionposten hoor.

    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stoere outfit daar houd ik ook van. Ik ben zelf 1.87 dus ook altijd op zoek naar "lang vallende spijkerbroeken". Ik was toch wel benieuwd of jij ook in die richting qua lengte komt, want dan ga ik zeker naar die winkel toe. Ik woon namelijk zeer dicht in de omgeving van filiaal Doetinchem. Ik hoor graag ben zeer benieuwd.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten, dank je wel!

Tot de volgende keer!

Populaire posts van deze blog

Een wandeling alleen, maar niet eenzaam...

  Afgelopen vrijdag ben ik weer eens alleen gaan wandelen. Dit keer ga ik voor klompenpad Beekweidenpad in Voorst. Navigatie aan in de auto, en al rijdend kom ik uiteindelijk in de buurt van Apeldoorn aan. Al gauw wordt het me duidelijk: ik ben verkeerd genavigeerd. Google Maps op mijn telefoon is wat duidelijker: ik moet nog ruim 20 minuten rijden voordat ik op de plaats van bestemming ben. Verdorie, wat nu? Ik rij een stukje terug, tuur vanuit mijn ooghoeken en zie het welbekende klompenpaden-bordje! Ik stap uit en de kleine lettertjes op het bordje vertellen me dat dit om het Woldermarkerpad gaat. Nooit van gehoord. My best friend Google vertelt me dat dit pad 7 kilometer is. Hmmm... voor vandaag vind ik deze te kort, zeker als je bedenkt dat het eerdergenoemde Beekweidenpad 16 kilometer is. Ik kijk nog even verder op mijn telefoon en zie dat de start van het Avervoorderpad 8 minuten verderop rijden is. Ik besluit hierheen te gaan rijden, zeker als ik ontdek dat de route 13 kilomete

Trapkast annex computerkast

Een echte kast is het natuurlijk niet, de ruimte die nu eindelijk klaar is. Voorheen was het een provisiekast, zo'n kast onder de trap die je veel ziet in (nieuwbouw)huizen. Toen we hier in 2000 heen verhuisden, zag ik al dat zo'n kast goed te gebruiken is om je computer neer te zetten en je administratie bij te houden. Al die tijd heeft de computer hier goed dienst gedaan, maar ik was de kleur op de gestuukte muur een beetje zat. Ik wilde wat anders. En laat deze ruimte nu een ware metamorfose hebben ondergaan! Kijken jullie even mee? Tijdens de donkere uurtjes... Over de Charles Eames stoel ligt een heerlijk warm schapenvacht... Een mooie bureaulamp van Ikea doet nu dienst als wandlamp. De zware steen die in de voet van de lamp zat hebben we verwijderd. Daarna de snoer korter geknipt en in de voet verwerkt, waarna Marcel gaten in de voet geboord heeft, zodat de lamp simpel op te hangen was. Zeg nou zelf, zo'n aparte lamp zie je toch nergens? En het leuke is:

Stoer met een vleugje romantiek

Wat heb ik lang plezier gehad van de witte druifjes in cappuccino-kopjes  (klik) Gewoon, door geen water te geven, lekker tegendraads!  Op een gegeven moment gingen ze hangen en werd het tijd om deze bolletjes in de tuin te zetten. Volgend voorjaar hoop ik ze weer terug te zien, buiten! Zaterdag ben ik naar de plaatselijke bloemist gegaan waar ik op zoek was naar kleine hyacintbolletjes, het liefst in wit.  In gedachten zag ik dit al voor me: ik zou met witte saus originele terracottapotjes beschilderen en deze één voor één vullen met een enkel hyacintbolletje.  De potjes zou ik drie-op-een-rij op de salontafel zetten. En dat is gelukt, toch miste ik wat... ... een stoer accent met een vleugje romantiek. Dat werd een stuk oud hout.  Voor de romantiek ging ik naar zolder en vond ik een schattig nostalgisch kaartje dat ik laatst bij een bestelling bij Fort Lapin erbij kreeg. Jute touw door het kaartje en om één van de potjes wikkelen en ik geniet als ik op de bank m'n boek a